اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

8 تشکل روستایی خراسان‌جنوبی در نمایشگاه روستاییان کشور حضور می‌یابند

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: تشکل‌های تعاونی روستایی استان در نمایشگاه روستائیان و عشایر کشور حضوری پررنگ خواهند داشت.

8 تشکل روستایی خراسان‌جنوبی  در نمایشگاه روستاییان کشور حضور می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حسن رضوی، مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۸ تشکل تعاون روستایی شرکت‌های تحت نظارت این مدیریت در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری کشور حضور خواهند داشت.

رضوی افزود: این نمایشگاه به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و دبیرخانه شورای عالی جهاد سازندگی و با پیگیری و حمایت‌های معاونت امور عمرانی استانداری و دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی از ۱۲ تا ۱۸ مهر  در  مصلی حضرت امام خمینی (ره) در تهران برگزار خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: تشکل‌های تعاون روستایی استان با درصد بالای مشارکت از میان فعالان حوزه روستائی و عشایری خراسان جنوبی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و صنایع دستی، تولیدات روستائیان و همچنین محصولات مزیت دار استان از جمله زرشک، زعفران و عناب را عرضه می کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول