اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

3 ویژه برنامه تلویزیونی به مناسبت هفته وحدت روی آنتن می‌رود

در هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، 3 ویژه برنامه‌ تلویزیونی از قاب شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

3 ویژه برنامه تلویزیونی به مناسبت هفته وحدت روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، 3 ویژه برنامه‌ تلویزیونی از قاب شبکه‌های سیما پخش خواهد شد. 

میزبانی از شهردار تهران و شخصیت‌های کشوری در «شب فیروزه‌ای»

«شب فیروزه‌ای» به مناسبت هفته وحدت و روز آتش‌ نشان میزبان علیرضا زاکانی شهردار تهران و تنی چند از شخصیت‌های کشوری خواهد بود. این برنامه با اجرای حسین رفیعی و مرتضی حسینی به مدت 4 شب از 6 تا 9 مهر ساعت 20 با حضور مهمانان مختلف و در بخش‌های متعدد روانه آنتن می‌شود.

این برنامه هر شب با حضور قاریان بین‌المللی همچون مهدی عادلی، مهدی غلام‌نژاد و  حمیدرضا احمدی‌ وفا آغاز می‌شود. میزبانی از خوانندگان مطرح کشور، بازیگران مجموعه عملیات 125 از جمله محمد فیلی، امیر محمد زند و بیوک میرزایی، صابر خراسانی شاعر آئینی و ... از دیگر بخش‌های برنامه است.

در فواصل برنامه مسابقه و میان‌ برنامه‌های مرتبط با هفته وحدت و روز آتش‌نشان پیش‌بینی شده و از گروه سرودِ نمایشی آتش‌نشانان نیز رونمایی می‌شود. «شب فیروزه‌ای» کاری از گروه کودک و خانواده به تهیه‌ کنندگی زهرا خردمند نیک است که از 6 تا 9 مهر حوالی ساعت 20 از شبکه پنج روانه آنتن می‌شود.

نوای خوانندگان جهان اسلام در «طنین رحمت»

برنامه «طنین رحمت» به مناسبت هفته وحدت، نواها و نماهنگ‌هایی از خوانندگان جهان اسلام را روانه آنتن شبکه دو می‌کند. این برنامه که در ایام محرم با نام «طنین محرم» به پخش نواها و مداحی‌های مداحان جهان اسلام پرداخته بود، به مناسبت هفته وحدت با نام «طنین رحمت» مهمان خانه مخاطبان است.

در این برنامه سعی شده با جمع‌آوری آثار خوانندگان جهان اسلام و برش‌هایی کوتاه از نواها و نماهنگ‌های آنها درخصوص ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، شادی ایام آل الله را برای مخاطبان چندبرابر کند.

برنامه «طنین رحمت» به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی و کارگردانی و پژوهش دکتر محسن رضوانی در 3 قسمت تهیه و تولید شده که نخستین قسمت آن با عنوان «همه آنها محمدند» با صدای محمود اسیری از کشور کویت و شعری از عبدالله السقای همزمان با آغاز هفته وحدت تقدیم مخاطبان این شبکه خواهد شد.

ویژه برنامه «رواق» در هفته وحدت

به مناسبت هفته وحدت، سیره و اخلاق پیامبر عظیم الشان اسلام، در برنامه این هفته «رواق» تحلیل و بررسی می‌شود. در اولین روز از هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی و وحدت حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم برنامه «رواق» در ادامه سلسله برنامه های خود به سیره و اخلاق پیامبر عظیم الشان اسلام می‌پردازد.

محورهای این برنامه شامل مصادیق رفتاری پیامبر که نشان دهنده خلق عظیم به تعبیر قرآن ومردم داری و مدارا کردن با مردم در رفتار و اخلاق پیامبر، نمونه‌هایی از برخوردهای تربیتی رسول الله در مواجهه با کودکان، اخلاق حضرت رسول در معاشرت با خانواده و همسران، الگوبرداری از ویژگی های اخلاقی ایشان و ... خواهد بود. 

برنامه این هفته «رواق» با کارشناسی دکتر محمدرضا یقینی استاد دانشگاه و اجرای آلا خامه یار، پنج شنبه ساعت 21:45 از شبکه جهانی جام جم پخش خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول