اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کمبود پرواز در خراسان‌شمالی باعث عقب‌ماندگی استان شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: عدم مراجعه مسئولین کشوری به استان از معایب نبود پرواز فرودگاه بجنورد است که این موضوع باعث عقب ماندگی استان شده است.

کمبود پرواز در خراسان‌شمالی باعث عقب‌ماندگی استان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در دیدار با داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: رئیس جمهور و دولت ایشان بی‌اعتنا به حاشیه ها هستند و این ویژگی موجب عطف ذهن زیرمجموعه دولت است.

وی آرامش بازار، توفیق های کشور در عرصه های بین المللی در این دولت را مورد توجه قرار داد و از حضور اولین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در  استان خراسان شمالی قدردانی کرد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی به نبود پرواز هواپیمایی اشاره و اظهار کرد: عدم مراجعه مسئولین کشوری به استان از معایب نبود پرواز هستند.

وی به وجود ظرفیت های استان از حیث نیروی انسانی، کشاورزی و دامداری و ... اشاره کرد و خواستار افزایش صنایع تبدیلی شد.

حجت الاسلام نوری افزود: در استان تنوع قومی وحدت و یکدلی مثال زدنی حاکم است و ما از همه قومیت ها شهید و رزمنده و سردار داشته‌ایم و داریم.

امام جمعه بجنورد اخذ مجوز ماده ۲۳ انتقال آب سرانی به داخل استان را برای استان مبارک خواند و  اشاره کرد: برای اصلاح وضعیت جاده ای استان، توجه جدی دولت لازم است.

حجت الاسلام نوری، حضور معاون رئیس جمهوری را در روز ولادت پیامبر و ایام هفته دفاع مقدس در استان شهید پرور خراسان شمالی، سفری با برکت خواند و اظهار امیدواری کرد: در  این سفر محرومیت ها دیده شود و این سفر دارای اخبار خوب برای مردم باشد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول