اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند

در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخباری با عناوین کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف طبس و توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی در نهبندان قرار می گیریم.

کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان جزئیات اخباری با عناوین کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف طبس و توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی در نهبندان قرار می گیریم.
کشف ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند  

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهار داشت: اخباری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از منازل مسکونی در این شهرستان  دریافت کردند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران  کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مسکونی، ۵  دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه های مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف طبس   

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبه شهروندان از پلیس پیرامون برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم لذا طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم همزمان با آغازین روزهای شروع مدارس در بخش دیهوک این شهرستان اجرا شد. 

وی افزود: این طرح با حضور تیم های گشت پلیس اجرایی شد و در همین زمینه ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف، بعلت ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و همچنین رعایت نکردن و پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی در نهبندان   

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۴ خودروی سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها ۳ هزار و ۴۰۰  لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۴ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیرکردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول