اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۵ درصد کلاس‌های آموزش متوسطه همدان معلم دارند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه ۹۵ درصد کلاس‌های آموزش متوسطه همدان معلم دارند گفت: درصددیم تا شنبه هفته آینده معلمان کلاس‌های آموزش متوسطه ساماندهی شوند و مشکلی نباشد.

۹۵ درصد کلاس‌های آموزش متوسطه همدان معلم دارند

احمد آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مشکل کمبود معلم در اکثر نقاط استان حل شده است اظهار کرد: تعدادی از مناطق استان پیگیر تکمیل معلمان کلاس‌ها از طریق اضافه تدریس بازنشستگان هستند که ساعت تدریس بازنشستگان نیز اضافه شده و طبق صحبت‌های صورت گرفته آنها می‌توانند تا ۲۴ ساعت اضافه تدریس بردارند.

وی با بیان اینکه تقریبا تا ۹۵ درصد مشکل جذب معلم در آموزش متوسطه استان حل شده است گفت: در ناحیه دو آموزش و پرورش همدان کمبود معلم در حال رفع است و ناحیه یک نیز مشکلاتی دارد که پیگیریم حل کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه اخیرا راهکاری تعریف کردیم و پیگیریم از طریق دانشگاه فرهنگیان دانشجویان ورودی سال ۹۹ را جذب کنیم افزود: یکسری تغییر پست‌های شغلی را هم انجام دادیم و امیدواریم تا شنبه هفته آینده کار را در حوزه جذب معلم سامان دهیم.

وی با بیان اینکه در مناطق استان در حوزه متوسطه نیاز به جذب معلم کمتر است و برخی شهرستان‌ها در حوزه ابتدایی با مشکل مواجه هستند که پیگیریم از طریق دانشجویان فرهنگیان رفع کنیم عنوان کرد: همکاران ما طی چند روز آینده پیگیر خواهند شد تا باقی مانده کلاس‌ها در متوسطه تکمیل شود و تمام کلاس‌ها دارای معلم باشند.

آقامحمدی با تاکید به اینکه پیش‌بینی ما این است تا شنبه هفته آینده مشکلات موجود را ساماندهی کنیم و این را در دوره متوسطه به اطمینان می‌گویم خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلاتی در شهر ملایر داریم و پیگیریم حل کنیم اما در شهر همدان در دوره متوسطه تقریبا نگرانی وجود ندارد و طی چند آینده تمام مشکلات روز حل خواهد شد.
 
پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول