اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

7 پروژه گردشگری جدید در گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از صدور مجوز ایجاد هفت طرح اقامتی و پذیرایی گردشگری در استان طی دو ماه اخیر خبرداد.

7 پروژه گردشگری جدید در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد ساوری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مجوز ایجاد هفت طرح‌ گردشگری طی دو ماه اخیر با سرمایه‌گذاری بالغ ‌بر هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال در گلستان صادر شد.

طبق گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، پیش‌بینی می‌شود که این طرح‌ها بیش از ۱۳۰ نفر اشتغالزایی مستقیم داشته باشد.

وی افزود: این مجوزها برای سه هتل، دو مجتمع گردشگری و دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های گرگان، کردکوی، کلاله، گالیکش، رامیان و مراوه‌تپه صادر شده است.

ساوری گفت: سرمایه‌گذاران این طرح‌های گردشگری پس از دریافت مجوز ایجاد، برنامه زمان‌بندی طرح را ارائه و براساس آن عملیات اجرایی طرح را آغاز می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان عنوان کرد: زمان بهره‌برداری برای پروژه‌های ایجادی حداکثر دو سال خواهد بود.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول