اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تولید ۵۷۰ هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید بهشتی لوشان

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق لوشان از افزایش ۳۵ درصدی تولید برق در نیروگاه برق لوشان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال نیز، ۵۷۰ هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید بهشتی لوشان تولید شد و به شبکه سراسری برق انتقال یافت.

تولید  ۵۷۰ هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید بهشتی لوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کامبیز مرادی معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق لوشان ظهر امروز در حاشیه بازدید از این نیروگاه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروگاه لوشان نقش مهمی در تولید برق گیلان دارد، اظهار کرد: در نیروگاه لوشان از متخصصان توانمندی در حوزه تولید برق استفاده می‌شود که همین امر نقش مهمی در عدم قطعی برق در این استان دارد.

وی از افزایش ۳۵ درصدی تولید برق در نیروگاه برق لوشان خبر داد و افزود: میزان تولید برق این نیروگاه در شهریورماه امسال با افزایش ۳۵ درصدی در مقایسه با تولید پارسال، به ۱۴۷ هزار مگاوات رسید.

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق لوشان از تولید بیش از ۵۰۰ مگاواتی برق در نیروگاه تولید برق لوشان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال نیز، ۵۷۰ هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید بهشتی لوشان تولید و به شبکه سراسری برق انتقال یافت.

مرادی با تأکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت حداکثری از نیروگاه تولید برق لوشان برق، بیان کرد: نیروگاه ۳۶۰ مگاواتی لوشان با دو واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۶۰ مگاواتی، با نیم قرن فعالیت تولید برق، نقش به‌سزایی در پایداری شبکه برق شمال کشور دارد.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول