اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۸ مهرماه، آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز کانون پرورش فکری از هشتم مهرماه خبر داد.

۸ مهرماه، آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل پاییز در همدان

معصومه ابراهیمی‌هژیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: : ثبت‌نام دوره‌های مجازی در دو بخش استانی و ملی فصل پاییز ۱۴۰۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از هشتم مهرماه آغاز می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌های فصل پاییز شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: نقاشی، خوشنویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی‌ و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی و... از جمله کارگاه‌هاست که در سطح‌های مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان برای شرکت در این کارگاه‌ها از هشتم تا چهاردهم مهرماه می‌توانند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری به نشانی www.kpf.ir مراجعه کرده و وارد بخش آموزش‌‎های مجازی شده و در کارگاه‌های مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.

ابراهیمی‌هژیر ادامه داد: این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) برگزار می‌شوند و زمان کلاس‌ها نیز از ۱۵ مهر تا آذر ۱۴۰۲ تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری هشت فعالیت عمومی چون معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی مکان، معرفی زمان، روخوانی کتاب و ... رایگان جزو فعالیت‌های اصلی کانون است که علاقمندان می‌توانند با عضویت در کتابخانه از این فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول