اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

طرح مبارزه با سارقان و مالخران در قم اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۳۳ نفر سارق، ۱۵ مالخر و کشف ۱۵۷ فقره سرقت در راستای اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در سطح شهرستان خبر داد.

طرح مبارزه با سارقان و مالخران در قم اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، امیرمختاری در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه مهم ترین اصل در مبارزه با سرقت درخواست مردمی از پلیس است بنابراین در پاسخ به این مطالبات به حق، طرحی در هفته گذشته با محوریت تشدید فعالیت ها و اقدامات پلیسی بخصوص در امر مبارزه با سرقت از اماکن خصوصی ،قطعات خودرو،محتویات خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان قم اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قم موفق شدند در عملیات های ضربتی با همکاری ماموران یگان امداد و کلانتری های سطح شهر، تعداد ۳۳ نفر سارق ، ۱۵ نفر مالخر را دستگیر و ۱۵۷ فقره سرقت را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با تاکید بر اینکه تامین امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: عموم مردم با گزارش تخلفات می‌توانند پلیس را در برخورد با عاملان ناامنی همراهی کنند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول