اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جهان از عظمت نظام جمهوری اسلامی در حیرت است

فرماندار اردستان گفت: بنابر بیانات رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس ملت‌ساز شد و جهانیان از عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حیرت هستند.

جهان از عظمت نظام جمهوری اسلامی در حیرت است

  به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان در اجتماع بزرگ حماسی نمایش اقتدار بسیج و نیروهای مسلح اردستان، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنم برای تقدیر از ملت ایران‌، خانواده‌های شهدا و رزمندگان ایران اسلامی است چرا که مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس جان‌فشانی و از خودگذشتگی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بنابر بیانات رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس ملت‌ساز شد و امروز جهانیان از عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حیرت هستند.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: عظمت جمهوری اسلامی ایران از خون شهدایی است که به ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند، در دفاع مقدس فرماندهان جوان از انقلاب اسلامی حفاظت کردند و برخی در این مسیر جان خود را فدا کردند تا انقلاب پایدار ماند.

فرماندار اردستان از حضور اقشار مختلف به ویژه، از خانواده معظم شهدا ، ایثارگران، آزادگان و دانش‌آموزان، فرهنگیان، ائمه جمعه و جماعت و نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اداری که در این همایش اقتدار شرکت کردند تشکر کرد و افزود: مراتب ارادت و تشکر خود را به خانواده معظم شهدا از هر نهاد و قشری اعلام می‌کنیم.

روح اله صنعتکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان نیز در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس نمایش رشادت‌های ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی است که بنا بر فرموده امام راحل جنگ تحمیلی یک دانشگاه و نعمت است و باید هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی صدام علیه ایران ۳۶ کشور دنیا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از صدام حمایت کردند.

صنعتکار تصریح کرد: از  ۲۳۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس حدود ۲۴ هزار شهید متعلق به استان اصفهان است و این استان لقب پرافتخارترین استان‌ها را در دفاع مقدس به خود اختصاص داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان اضافه کرد: حدود ۳ هزار و ۷۰۰ شهید دوران دفاع مقدس شهدای روحانی هستند که حدود ۵۴۳ شهید روحانی از جمله شهید ردانی‌پور و میثمی از جمله شهدای استان اصفهان هستند.

وی اضافه کرد:  ۳ خانواده شش شهیدی و ۷ خانواده چهار شهیدی در استان اصفهان وجود دارد و ۵۶ خانواده‌ پدر و پسر شهید شده‌اند و این‌ رشادت‌های ایثارگران در دنیا مثال‌زدنی است که باید برای دانش‌آموزان نیز تبیین شود.

صنعتکار یادآور شد: شهرستان اردستان دارای ۸۶ شهید دانش‌آموز است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول