اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۱۱۸ مدرسه توسط گروه‌های جهادی، رنگ‌آمیزی و بازسازی شده است

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در حاشیه رزمایش همکلاسی مهربان ۴ گفت: ۱۱۸ مدرسه در استان البرز، امسال توسط گروه‌های جهادی، رنگ‌آمیزی و بازسازی شده است.

۱۱۸ مدرسه توسط گروه‌های جهادی، رنگ‌آمیزی و بازسازی شده است

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار،‌ مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس، بسیجیان، وظیفه‌ی برقراری امنیت و دفاع از مرزها را بر عهده داشتند و با عنوان جهاد سازندگی در بحث خدمات‌دهی و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کردند و امروزه پیرو راه شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در کشور و به ویژه در استان البرز به مردم و قشر محروم جامعه، خدمت‌رسانی جهادی می‌کنند.

وی افزود: قبل از شروع هفته دفاع مقدس، بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی استان البرز با کمک گروه‌های جهادی بسیج دانش‌آموزی و محلات، اقدام به فعالیت‌های جهادی و عمرانی در سطح مدارس کردند و تا امروز ۱۱۸ مدرسه، رنگ‌آمیزی و بازسازی شده است.

فلاحتکار تصریح کرد: از توان خیرین، اداره آموزش و پرورش، شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها استفاده کردیم تا در کنار گروه‌های جهادی، این فعالیت‌ها انجام شود و امروز نیز با کمک خیرین و گروه‌های جهادی، ده هزار بسته نوشت‌افزار در بین محرومین و نیازمندان تقسیم خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول