اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار هرمزگان: نیازمند شناسایی و اولویت‌بندی آسیب های اجتماعی هستیم

استاندار هرمزگان بر شناسایی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

استاندار هرمزگان: نیازمند شناسایی و اولویت‌بندی آسیب های اجتماعی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عصر سه‌شنبه 4 مهرماه جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان در سالن جلسات استانداری برگزار شد. 

استاندار هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: باید جلسات شورای اجتماعی در سطح شهرستان‌ها هم برگزار شود، نیازمند ساختار سازی و فرآیند سازی در حوزه اجتماعی در سطح شهرستان‌ها هستیم. 

وی افزود: فرمانداران باید آخرین آمار آسیب‌های اجتماعی هر شهرستان را احصا کرده و بر روی مسایل و آسیب‌های اصلی آن منطقه تمرکز کرده و برای کاهش این آمار برنامه ریزی کنند. 

مهدی دوستی گفت: نیازمند تحلیل آسیب‌های اجتماعی استان و طبقه بندی و اولویت بندی در این زمینه هستیم، باید بر روی مسائلی تمرکز شود که استان در آن موضوعات در سطح کشور رتبه خوبی ندارد و برای برون رفت از وضعیت راهکار اندیشید. 

وی تصریح کرد: از سوی دیگر آنچه مورد تاکید است ذکر این مطلب است که در برخی شاخص‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی هم اگر شاهد رشد بودیم باید برای کنترل وضعیت و کاهش روند صعودی برنامه ریزی صورت گیرد. 

استاندار هرمزگان توجه به مسائلی همچون معتادان متجاهر را جزو اولویت‌های مهم در حوزه اجتماعی بر شمرد و گفت: با جمع آوری این معتادان بخش قابل توجهی از سرقت‌های خرد کاهش می‌یابد و مسائل جانبی دیگر نیز می‌تواند رفع شود. 

وی ادامه داد: در محلات حاشیه‌ای که پتانسیل برخی آسیب‌ها در آن منطقه بیشتر است باید توجه شود و برنامه ریزی لازم برای بهبود وضع موجود در این بافت‌ها صورت گیرد. 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه جلسه شورای اجتماعی دارای اهمیت بسیار زیادی است گفت: باید جلسات این شورا به صورت ماهانه و منظم برگزار و آخرین وضعیت استان در شاخص‌های مختلف ارزیابی و در جلسه شورا در خصوص این مسائل راهکار اندیشیده شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول