اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

۱۴ هکتار از منابع طبیعی پل‌دختر در آتش سوخت

بخشدار مرکزی پل‌دختر گفت: ۱۴ هکتار از منابع طبیعی ، مراتع و انجیرستان‌های طبیعی شهرستان پل‌دختر در منطقه چل هلوش این شهرستان در آتش سوخت.

۱۴ هکتار از منابع طبیعی پل‌دختر در آتش سوخت

مریم نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار کرد: به نظر می‌رسد منشأ این آتش‌سوزی بر اثر اختلافات محلی و برای جلوگیری از کوچ عشایر و توسط عامل انسانی رخ داده است.

وی افزود:نیروهای منابع طبیعی شهرستان پل‌دختر و نیروهای محلی هم‌چنان برای مهار این آتش‌سوزی در تلاش هستند ، اما به دلیل صعب‌العبورور بودن منطقه و وزش باد شدید گسترش آن سرعت دارد.

بخشدار مرکزی پل‌دختر گفت: نیروهای منابع طبیعی هم‌چنان با سختی و مرارت مشغول مهار آتش‌سوزی در مراتع و انجیرستان‌های منطقه چل هلوش هستند ، اما این حریق همچنان در حال گسترش است.

وی افزود:بنابراین از نیروهای سپاه و بسیج تقاضا می‌شود برای جلوگیری از گسترش بیشتر این آتش‌سوزی ، مهار آن وجلوگیری از خسارات بیشتر ، به ویژه جهت شناسایی عامل یا عاملان در اسرع وقت ، وارد عمل شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول