اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

میزبانی مازندران از رویداد بین‌المللی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران به جزئیاتی از برنامه‌های مهم رویداد بین‌المللی گردشگری اشاره کرد و گفت: بازدید از مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی گردشگری از بهشهر تا رامسر پایان‌بخش این رویداد است‌.

میزبانی مازندران  از رویداد بین‌المللی گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صادق برزگر طی گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری رویداد بین‌المللی گردشگری در بابلسر، اظهار کرد: این رویداد با حضور و شرکت مهمانان خارجی که از کشور روسیه برنامه‌ریزی شده و مهمانان بخش خصوصی که آژانس‌های گردشگری کشورهای روسیه و cis هستند.

وی افزود: مهمانان ما چهارم مهر ماه وارد مازندران شدند و روز چهارشنبه پنجم مهرماه مراسم افتتاحیه روز جهانی گردشگری را داریم که مهمانان ما در سطح استان و هم در سطح ملی با حضور مهمانان ملی برگزار می شود.

برزگر از لغو روادید گروهی در این مراسم را خبر داد و گفت: این مراسم بین کشور ما و کشور روسیه در پایان مراسم روز گردشگری در تاریخ پنجم مهر ماه و در پایان بازدید از افتتاحیه نمایشگاه حوزه‌‌های گردشگری و صنایع وابسته را داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ادامه داد: همچنین در بعدازظهر پنجم مهرماه نشست‌های تخصصی در حوزه گردشگری سلامت، روستایی و بوم‌گردی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، صنایع دستی فاخر و گردشگری فرهنگی و ماجراجویانه را داریم.

وی در پایان یادآور شد: در تاریخ ششم، هفتم و هشتم مهر ماه تور بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان را در طی این سه روز داریم که بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی از مجموعه تاریخی عباس آباد بهشهر تا رامسر را خواهیم داشت تا این رویداد را به نحو احسن برگزار کنیم.

 

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول