اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

فرشته باش

توجه به مقوله مسئولیت اجتماعی برای شرکت ها و برند های بزرگ، اصلی مهم و ضروری است و وظیفه اصلی این شرکت ها حضور در فعالیت های خیریه و عام المنفعه می باشد.

فرشته باش

شرکت مدیران خودرو که در سال های اخیر رشد قابل توجه ای را در توسعه حجم بازار و مشتریان خود داشته نیز از این قاعده مستثنی نیست. در همین راستا طی سال جاری، توجه به این موضوع در فعالیت ها و رویداد های این خودرو ساز کاملا به چشم می خورد.

 این رویداد ها که هماهنگی و اجرای آنها بر عهده باشگاه مشتریان ام وی ام بود از بابلسر شروع شد، در رشت، اصفهان، تبریز و کرمان ادامه پیدا کرد و با نمایندگی دهقانپور به تهران برگشت. در روز یکشنبه مورخ 5 شهریور 1402 تعدادی از مدیران ارشد ام وی ام و سرکار خانم دهقانپور با حضور در محل خیریه مهر آفرین فعالیت خود در کمپین فرشته باش این خیریه را به اتمام رساندند.

 در کمپین فرشته باش کودکان با رسم آرزو های خود در قالب نقاشی، آرزو های خود را به تصویر کشیدند و هر فرشته مسئول برآورده ساختن تعدادی از آنها بود.

 یکی از همین فرشته ها با تامین اعتبار مبلغی معادل 2 میلیارد ریال جناب آقای دهقانپور بود که توانست آرزوی 38 کودک تحت تکلف خیریه مهر آفرین را برآورده سازد. امیدواریم بازهم شاهد مشارکت هرچه بیشتر ام وی ام در کمپین های اینچنین باشیم و رویداد های بیشتری مثل کمپین فرشته باش را در آینده نزدیک ببینیم.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول