اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگزاری یادواره شهدا در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه یادواره شهدا خنثی‌کننده اقدام‌های دشمن است، گفت: برگزاری یادواره شهدا در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدا در ۶۰۲۰ مدرسه استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش استان کرمان، رضا رضایی در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان بافت با گرامیداشت یادوخاطره شهدا و هفته دفاع‌مقدس اظهار داشت: اوج فرهنگ ایثاروشهادت در دفاع‌مقدس خود را نشان داد و در طول دوران پس از انقلاب هم بارها شاهد بودیم که این فرهنگ بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

وی لازمه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را برنامه‌ریزی دقیق دانست و خاطرنشان کرد: وجود امکانات سخت‌افزاری به تنهایی نمی‌تواند اهداف را محقق سازد بلکه باید در زمینه تولید محتوا و انتقال رشادت‌های دلیرمردان و رزمندگان به جوانان کاری گسترده‌تر انجام شود.

رضایی به نقش مهم آموزش‌وپرورش در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و بیان داشت: آموزش‌وپرورش مورد هجمه یک شبیخون فرهنگی است از این رو باید به درستی این فضا را مدیریت و دانش‌آموزان و جوانان را با ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام آشنا کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در بیش از ۶ هزار مدرسه استان در طول سال تحصیلی جدید، تاکید کرد: معلمان باید افتخارات ارزشمند دوران دفاع‌مقدس را برای دانش‌آموزان تشریح و تبیین کنند.

پایان پیام / ۳۷۶۳ ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول