اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آرایش دفاع مقدس ما رادر جنگ اقتصادی پیروز می‌کند

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: اگر بتوانیم آرایش دفاع مقدسی بگیریم قطعا در حوزه اقتصادی ما مثل حوزه نظامی پیشرفت خواهیم کرد و موفق خواهیم شد.

آرایش دفاع مقدس ما رادر جنگ اقتصادی پیروز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حمیدرضا الله‌بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارحانجات کشور امروز در همایش بزرگ جهاد، ایثار و مقاومت قشر زحمتکش کارگری در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز با تعهد و تخصص در عرصه بازدارندگی اگر کسی بخواهد چشم چپ به ما نگاه کند با قدرت نظامی جلوی آنها می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه شما کارگران در جنگ اقتصادی هستید، گفت: راز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس که جلوی بیش از ۸۰ کشور ایستادیم تعهد، تخصص و ولایت‌مداری بود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارحانجات کشور بیان کرد: اگر بتوانیم آرایش دفاع مقدسی را بگیریم قطعا حوزه اقتصادی ما مثل حوزه نظامی پیشرفت خواهد کرد و موفق خواهیم شد.

الله بداشتی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس پیروز و الگویی برای کل دنیا تبدیل شدیم، خاطرنشان کرد: امروز دولت سیزدهم تمام توان خودش را برای خدمت به مردم گذاشت.

وی ادامه داد: این دولت با تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری تمام توان خود را جهت جلوگیری تورم گرفت.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارحانجات کشور یاداور شد: عبور از تنگناهای اقتصادی دشوار است اما ما باید ادامه دهیم و پیروزی از آن ماست.

الله بداشتی با اشاره به اینکه همکاران ما در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جهت آسایش شما تلاش می کنند تا کارگران ما جلوی خانواده خجالت نکشند، گفت: امروز بسیج و سپاه مامن امن شماست و ما به‌عنوان سرباز به شما این قول را می‌دهیم که حامی شما باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول