اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح یا کلنگ‌زنی ۶۲۸۶ میلیارد تومان پروژه در سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شهریورماه امسال، 6 هزار و 286 میلیارد تومان پروژه در استان سمنان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

افتتاح یا کلنگ‌زنی ۶۲۸۶ میلیارد تومان پروژه در سمنان

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در شهریورماه امسال، 6 هزار و 286 میلیارد تومان پروژه در استان سمنان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

وی تصریح کرد: از این میزان، حجم پروژه‌های افتتاحی 2 هزار و 933 میلیارد تومان بود که به مردم استان سمنان هدیه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از این مقدار، 2 هزار و 90 میلیارد تومان پروژه عمرانی در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح شد.

حمیدی افزود: همچنین یک هزار و 600 میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های عمرانی در استان سمنان کلنگ‌زنی شده است و شاهد آغاز عملیات اجرایی آنها بوده‌ایم.

وی گفت: حجم ریالی مجموع پروژه‌های عمرانی، سه هزار و 600 میلیارد تومان بود که شهریورماه امسال در استان سمنان آغاز یا افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان مهم‌ترین سرفصل‌های پروژه‌های افتتاحی در استان سمنان را در حوزه‌های آب و فاضلاب، راه و جاده‌ها، نوسازی مدارس و جهاد کشاورزی عنوان کرد.

حمیدی گفت: در زمینه آب‌رسانی به مناطق مختلف استان سمنان و تأمین آب در این استان تلاش‌های خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه راه نیز با توجه به گستردگی استان سمنان و تصادف‌های زیادی که در مسیر جاده‌ها نسبت به برخی استان‌های دیگر رخ می‌دهد، اقدامات جدی در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: مسیر ۶۵۰ کیلومتری تهران- مشهد در دو باند رفت و برگشت، یک هزار و 300 کیلومتر در حوزه استان سمنان طول دارد و در این بخش کارهای جدی باید صورت گیرد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول