اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

از «ایستاده در غبار» تا «کاروان شهید» در برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک»

پنجاه و سومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی در بخش‌های مختلف با مضمون دفاع مقدس روانه آنتن می‌کند.

از «ایستاده در غبار» تا «کاروان شهید» در برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجله تصویری «خیلی دور، خیلی نزدیک» با محوریت «پلی از گذشته پرافتخار تا آینده پرامید» از تیرماه سال جاری روی آنتن شبکه دو سیما رفته است. در این مجله تصویری که قالب آن نمایشی است، بخش‌هایی از فیلم‌های سینمایی، سریال، برنامه‌های طنز نمایشی و مستندهای ایران و جهان به نمایش درخواهد آمد.

عبارت «خیلی دور» ناظر بر پخش آثار نوستالژیک ایران و جهان بوده و عبارت «خیلی نزدیک» ناظر بر پخش آثار جدید ایران و جهان است و این دو عبارت در کنار هم، پلی بین آثار گذشته تاکنون خواهد بود.

در پنجاه و سومین قسمت این برنامه قرار است گزیده‌ای از پشت صحنه فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» محصول 1394 روانه آنتن شود و در بخش «سینمایی» گزیده‌ای از همین فیلم پخش می‌شود. این برنامه در بخش «قاب ناب»، اعزام بسیجیان به جبهه در سال 1364 و تصاویر آماده‌سازی رزمندگان در بهمن 1364 را به تصویر می‌کشد.

موسیقی «کاروان شهید» با صدای شهرام ناظری سال ۱۳۵۹، مداحی «یاد امام و شهدا» با نوای حاج سعید حدادیان در سال ۱۳۸۵ و نماهنگ «ندیدم شهی» با صدای علی فانی نیز در بخش شنیداری برنامه روانه آنتن می‌شود.

علاقه‌مندان و دوستداران برنامه‌های خاطره‌انگیز می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستندها و... را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخش‌های مختلف این برنامه، از میان پیامک‌های ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول