اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۲۰ شرکت و واحد فناورانه تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه است

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر۳۲۰ واحد فناورانه و دانش‌بنیان در مجموعه پارک علم و فناوری تحت حمایت است.

۳۲۰ شرکت و واحد فناورانه تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه است

سیامک آزادی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از حمایت پارک علم و فناوری برای حضور هر چه بیشتر صاحبان ایده استان و فضاهای کسب و کار نوآورانه سخن گفت.

وی اظهار کرد: از ایده اولیه که به کسب و کار نوآورانه پایدار تبدیل شود در مسیر تجاری‌سازی حمایت می‌شود تا محصول بازار خود را شناسایی و به بازار هدف ارائه دهند.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مزیت رقابتی مبتنی بر مباحث فناوری و حوزه نوآوری تعریف شده تا بتواند سهم ویژه‌ای در بازار کسب کند.

وی تصریح کرد: امسال در کنار مأموریت‌ها برای حمایت از بخش‌های مختلف، روی مسائل و مشکلات بازار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری کار می‌کنیم تا محصول فناورانه به بازار عرضه شود.

آزادی تصریح کرد: در این راستا«مرکز توسعه بازار و تبادل فناوری پارک علم و فناوری» برای رفع چالش‌های بازار مطرح شده برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه؛ راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این مرکز در حوزه شناسایی و معرفی طرح‌های مجموعه پارک و مراکز رشد به سرمایه‌گذار و هم توسعه بازار، فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مسوول اضافه کرد: فعالیت این مرکز تنها محدود به داخل نیست. با دو کشور خارجی برای معرفی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه ارتباط گرفته است.

آزادی با بیان اینکه در حال حاضر۳۲۰ واحد فناورانه و دانش‌بنیان در مجموعه پارک علم و فناوری تحت حمایت است، گفت: بیش از نیمی از این شرکت‌ها به شخصیت حقوقی تبدیل شده و در قالب شرکت محصول و نمونه اولیه آن‌ها مورد تأیید را به بازار عرضه کرده است.

وی با اشاره به برگزاری دو رویداد در ۶ ماه سپری شده از سال جاری، تصریح کرد: نخستین رویداد نوآوری در گردشگری کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌های استان در این حوزه با ارائه ایده‌های(۲۳ ایده) در قالب کسب و کار نوآورانه در حوزه گردشگری برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد «بسامد»، گفت: این رویداد با هدف به هم رساندن سرمایه‌گذاران، ایده‌پردازان، متخصصان و دانش‌بنیان‌ها در قالب یک فرایند معکوس بدین معنا که ابتدا با شناسایی نیاز بازار تیم تشکیل شده؛ برگزار شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول