اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حجت الاسلام قمی: حضور جوانان و زنان در مراسم جاماندگان اربعین باعث ناامیدی دشمن شد

رئیس تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمنان نظام سعی داشتند جوانان و زنان را از بدنه نظام و آحاد ملت جدا کنند اما حضور پرشور آنها در مراسم جاماندگان اربعین دشمنان نظام و نقشه آنها را از بین برد.

حجت الاسلام قمی: حضور جوانان و زنان در مراسم جاماندگان اربعین باعث ناامیدی دشمن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام محمد قمی رئیس تبلیغات اسلامی کشور در نشست تجلیل از پیر غلامان حسینی شهرستان قرچک که عصر امروز با حضور مسوولان شهرستان قرچک در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت برگزار شد اظهار کرد: حضور امروز بنده در شهرستان قرچک بابت تقدیر از حضور پرشور مردم در جشن یک کیلومتری غدیرخم و حضور بیش از ده‌ها هزار نفری مردم در مراسم جاماندگان اربعین است.

 وی گفت: از مردم ولایت مدار و انقلابی این شهرستان که همیشه در میدان بودند تقدیر می کنم که پای کار اسلام، انقلاب و نظام هستند.

قمی افزود: در پیاده روی جاماندگان اربعین حضور جوانان دهه هشتادی و نودی نسبت به سالهای قبل و همچنین زنان پر شور بود، دشمنان نظام سعی داشتند این دو قشر را از بدنه نظام و آحاد ملت جدا کنند و حضور پرشور آنها دشمنان نظام و نقشه آنها را از بین برد، باید از جوانان و مردم شهرستان قرچک به جهت حضور پر شور در مراسم های ملی و مذهبی تقدیر کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کشور بیان داشت: اصحاب رسانه و اهل قلم باید در جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارد پر رنگ جلوه داده شود، تبیین و اطلاع رسانی در حوزه می توانند مشت محکم بر دهان یاوه گویان و کسانی که حضور این ملت را نمی توانند ببینند، باشند.

حجت الاسلام قمی در ادامه اظهار داشت: ما مسوولان باید از کسانی که در این مسیر اقدام به ایجاد ایستگاه های صلواتی کردند قدر دانی کنیم، مشکلات و خواسته های آنها را بشنویم و آنها را رفع کنیم تا حضور آنها پرشورتر باشد.

حجت الاسلام قمی در پایان گفت: هر کسی که در هر اندازه در این مسیر قدم بر می دارد و اقدام به خدمت گذاری به زائران ارباب بی کفن می کنند جایگاه ویژه در نزد ائمه دارند، که بنده و مسوولان نظام قدردان آنها هستیم.

 

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک نیز در این مراسم اظهار کرد: آغاز امامت حضرت مهدی(عج ) را خدمت همه مسلمانان بخصوص شیعیان جهان تبریک عرض می کنم، منتظر ظهور منجی عالم بشریت هستیم تا جهان از شر کفار و استکبار جهانی از بین برود.

وی گفت: در حوزه تبلیغات اسلامی با برنامه ریزی که صورت می گیرد دغدغه فرهنگی وجود دارد، بی شک این دغدغه کشوری است، با بر نامه فرهنگی می توان مشکلات و معضلات و آسیب های اجتماعی را رفع کرد.

اسماعیلی افزود: شهرستان قرچک جزو شهرستان هایی هست که ریشه در انقلاب اسلامی ایران در سال ۴۲ دارد، این شهرستان مشهدالشهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ می باشد، این شهرستان در حوزه فرهنگی برنامه متفاوت دارد و در این عرصه موفق بوده است.

امام جمعه قرچک بیان داشت: در شهرستان قرچک ۳۳۰ هئیت ثبت شده، بیش از ۹۰ حسینه  و ۱۰۰ مسجد فعال در شهرستان وجود دارد، یکی از مشکلاتی که در شهرستان برای تبلیغ میانی دینی هست نبود خانه عالم در شهرستان است که این موضوع در سفر ریاست جمهوری نیز مطرح شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان قرچک در دو موضوع غدیر و بحث جاماندگان کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است، این حضور پر شور مردم در صحنه وظیفه ما مسوولان را دو چندان می کند.

اسماعیلی در پایان گفت: همه ما باید بنا بر فرمایشات رهبری در حوزه جهاد تبیین موفق عمل کنیم، هر فردی که دل در گرو این نظام دارد باید یک فرمانده در حوزه جهاد تبیین باشد و نقشه دشمنان نظام را برملا کنیم تا نتوانند با استفاده از رسانه های تحت کنترل در جامعه نا امیدی را ترویج دهند.

در پایان این مراسم از پیر غلامان حسینی شهرستان با حضور رییس تبلیغات اسلامی کشور و مسوولان کشو با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول