اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کارگاه‌های آموزشی و بصیرت افزایی در مساجد تقویت شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: پیشنهاد می‌شود با همکاری ستاد مساجد استان، کارگاه‌های آموزشی و بصیرت افزایی در مساجد تقویت شود.

کارگاه‌های آموزشی و بصیرت افزایی در مساجد تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام احمد رضا غلامی ظهر امروز در دیدار و هم اندیشی با مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، بر ضرورت تقویت مساجد تاکید کرد و افزود: امروز رشد و تعالی و حفظ نظام در مسجد باید پایه‌ریزی شود.

وی با اشاره به نقش مساجد از صدر اسلام تاکنون، اظهار کرد: مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی، دفاع از انقلاب و تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نقشی موثر و بی‌بدیل دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه مسجد باید ملجأ و پناهگاه مردم باشد، بیان کرد: در مساجد باید با برنامه‌ریزی مناسب جهت رفع دغدغه‌های مردم اقدام شود.

غلامی تصریح کرد: مسجد طراز انقلاب اسلامی باید ملجأ و پناهگاه مردم بوده و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با محوریت مساجد صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی بزرگ در حوزه دینی و فرهنگی هستند، ادامه داد: کانون‌های مساجد ظرفیتی برای احیای مساجد و تقویت فعالیت‌های مسجد محور هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی لازم است، فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری تقویت شود.

غلامی با اشاره به اهمیت تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری در راستای جذب قشر جوان و نوجوان به مساجد، خاطرنشان کرد: فرهنگ محور تمام برنامه‌هاست و در مساجد باید برای تربیت نیروهای مسجد ساز تلاش شود.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با ستاد کانون‌های مساجد، اظهار کرد: با هماهنگی ستاد مساجد برنامه‌های متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی در مساجد به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود با همکاری ستاد مساجد استان، کارگاه‌های آموزشی و بصیرت افزایی در مساجد تقویت شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول