اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تاکید معاون استاندار مرکزی بر نشر خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه آیین هفته وحدت در مرکز استان، شهرستان‌ها و روستاهای استان مرکزی باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، گفت: نشر خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان و نوجوانان، افزایش وحدت و ایجاد نشاط و شادی در جامعه باید در حین برگزاری این برنامه‌ها به خوبی لمس شود.

تاکید معاون استاندار مرکزی بر نشر خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای اعلام عمق وحدت و همدلی بین شیعه و سنی است که باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام همواره در تلاش هستند با تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی و ایجاد اختلاف بین آنها به اهداف پلید خود دست یابند، این درحالی است که وحدت بین شیعه و سنی نقش به سزایی در بی‌اثرسازی تلاش‌های آنها دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی  بر لزوم برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته وحدت تاکید کرد و ادامه داد: اتحاد شیعه و سنی نباید تحت تاثیر توطئه‌های دشمنان خدشه‌دار شود، وحدت بین این دو سد محکمی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در عرصه‌های بین المللی است.

نظری با بیان اینکه آیین هفته وحدت در مرکز استان، شهرستان‌ها و روستاهای استان مرکزی باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود، گفت: نشر خط فکری اسلام واقعی در بین جوانان و نوجوانان، افزایش وحدت و ایجاد نشاط و شادی در جامعه باید در حین برگزاری این برنامه‌ها به خوبی لمس شود.

 وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدص تصریح کرد: دشمنان اسلام در دوران دفاع مقدس با جنگ نظامی آمده بودند تا در مدت یک هفته کشور را به تصرف خود در آورند، اما ملت ایران با تبعیت از امام راحل و جانفشانی شهدا و ایثارگران پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی پیشرفت ایران در عرصه‌های گوناگون را به برکت خون شهدا  دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خونهای عزیزانش در اوج اقتدار و پیشرفت و استقلال قرار دارد.

حجت الاسلام هادی خلیلی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز بازگو کردن صحیح اتفاقات سال‌های اخیر برای روشنگری در بین جوانان و اجرای برنامه‌های تبیینی در طول هفته وحدت در مساجد، ادارات و نقاط مختلف، برگزاری جشن  میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) را از برنامه‌های مهم هفته وحدت برشمرد.

پایان پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول