اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گردهمای بزرگ هفته وحدت با حضور ۴۰۰نفری علما فریقین در کرمانشاه

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه: گردهمایی بزرگ هفته وحدت با حضور بیش از چهارصد تن از اندیشمندان و علماء فریقین در تاریخ 8 و 9 مهرماه برگزار می‌شود.

گردهمای بزرگ هفته وحدت با حضور ۴۰۰نفری علما فریقین در کرمانشاه

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه و رئیس‌ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در گفت‌وگو با فارس در کرمانشاه با ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت در خصوص برنامه‌های هفته وحدت اظهار داشت: برنامه‌های خوبی در خصوص هفته وحدت برنامه‌ریزی‌شده است و تمام تلاشمان این است که در تمام استان کرمانشاه برنامه‌های متنوعی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های اصلی در هفته وحدت گردهمایی بزرگی با حضور بیش از چهارصد تن از اندیشمندان و علما فریقین در تاریخ 8 و 9 مهرماه مصادف با 15 و 16 ربیع‌الاول در مرکز استان برگزار می‌شود و از شخصیت‌های مدنی، مذهبی و اجتماعی دعوت به‌عمل‌آمده است در این جلسه که با حضور مسئولین عزیز استانی برگزار می‌شود شرکت نمایند.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه در خصوص دیگر‌ برنامه‌های متنوع هفته وحدت عنوان کرد: در تمام استان ما برگزاری جشن‌های میلاد راداریم. مسابقات خوب پیامکی برگزار خواهد شد که در صداوسیما تبلیغ می‌شود. میزگرد و جلسات و اجلاس‌های خبری با حضور اندیشمندان تشیع و تسنن داریم.

وی ادامه داد:‌ حضور مسئولین عزیز، خصوصاً آیت‌الله علما در شهرهای تلفیقی اهم فعالیت ما در هفته وحدت است.

فاطمی‌نسب در ادامه برنامه‌های هفته وحدت تصریح کرد: در هفته وحدت تمرکز بر وجوه مشترک بین فریقین بوده و چه در فضای رسانه و چه در فضای حقیقی و جلسات این موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی گفت: تلاش داریم که هفته وحدت در سطح شهرها مواکب پذیرایی و خدمات‌رسان را برپا کنیم.

فاطمی‌نسب مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه در خصوص تکریم مقام شهید و خانواده شهدا در هفته وحدت بیان داشت: در هفته وحدت دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از این عزیزان با حضور حضرت آیت‌الله علما داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با اتحاد همه مجموعه استان برای هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های هفته وحدت، بتوانیم برنامه‌های خوبی را درخور این مردم و در شأن این مردم برگزار کنیم. شک نکنیم این جلسات باعث وحدت و باعث عمق پیدا کردن اخوت و برادری بین شیعه و اهل سنت خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول