اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۶ مصدوم در جاده‌های کرمانشاه فقط طی یک روز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از وقوع ۲ فقره تصادف جرحی طی روز گذشته در جاده‌های استان خبر داد.

۶ مصدوم در جاده‌های کرمانشاه فقط طی یک روز

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از وقوع ۲ فقره تصادف جرحی طی روز گذشته در جاده‌های استان خبر داد.

وی با بیان اینکه اولین حادثه در محور کرمانشاه به کامیاران، سر روستای دولت‌آباد به وقوع پیوست، گفت: این تصادف که بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و تیبا رخ داد و پنج مصدوم برجای گذاشت. 

وی اشاره‌ای به تصادف وحشتناک محور سراب نیلوفر به کوزران در بعدازظهر روز گذشته داشت و ادامه داد: در این تصادف که یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵  با خودروی سنگینی برخورد داشت به شکل معجزه‌آسایی خوشبختانه راننده خودروی ۴۰۵ از کام مرگ نجات یافت.

قلعه‌سفیدی اضافه کرد: بلافاصله بعد از حضور آمبولانس اورژانس ۱۱۵ راننده خودروی ۴۰۵ جهت برسی و ادامه درمان به بیماستان آیت‌الله طالقانی منتقل شد. 

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول