اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

آغاز عملیات اجرایی نخستین پروژه مسکن اساتید

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از آغاز عملیات اجرایی نخستین پروژه مسکن اساتید خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی نخستین پروژه مسکن اساتید

علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: زمینی در منطقه ۲۲ تهران برای حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه در نظر گرفته شده است، مجوزهای مربوط از شهرداری اخذ شده و امروز کلنگ این پروژه با حضور آقای زاکانی شهردار تهران و آقای دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و بنده به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای آسایش اساتید دانشگاه و اعضای هیأت علمی جوان در ادامه برنامه ریزی برای حل مشکل اساتید و نخبگان اجرا شده است، اظهار داشت: ساخت این طرح در ۲۲ طبقه مجوز دارد، مساحت زمین هم تقریبا ۱۰ هزار متر مربع است که این پروژه مربوط به اساتید دانشگاه صنعتی شریف است.

خطیبی افزود: ما با شهرداری تهران توافق کردیم که ۴ هزار واحد مسکن برای اعضای هیأت علمی دانشگاه، نخبگان جوان و کارکنان وزارت علوم ساخته شود.

خطیبی ادامه داد: وزارت علوم در حال پیگیری حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه‌ها است و برای این موضوع برنامه ریزی‌هایی دارد که این پروژه نخستین پروژه در این زمینه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول