اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

روکش ۲۶۲ کیلومتر آسفالت راه‌های استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۲۶۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی همدان خبر داد.

روکش ۲۶۲ کیلومتر آسفالت راه‌های استان همدان

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای اصلی، فرعی و روستایی اظهار کرد: با پیگیری جذب اعتبارات و قیر مورد نیاز پروژه‌ها تاکنون ۲۶۲ کیلومتر از راه‌های همدان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: در مدت مشابه سال قبل، ۲۴۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های استان انجام شد، اما در پنج ماه فصل کاری امسال ۲۶۲ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌ها اجرا شد و این عملیات تا اواخر مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به تردد سنگین در ایام اربعین گفت: عملیات روکش آسفالت به علت ترافیک سنگین عبوری و لزوم تامین ایمنی کاربران جاده‌ای به مدت ۲۰ روز دچار وقفه شد که با پایان طرح اربعین این عملیات نیز شروع شده است.

آهکی اضافه کرد: ۱۵۹ کیلومتر در راه‌های شریانی، ۶۳ کیلومتر در راه‌های فرعی و ۴۰ کیلومتر در راه‌های روستایی بهسازی و روکش آسفالت اجرا شده است.

پایان پیام/۸۹۰۰۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول