اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شناسایی 50 پروژه در صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی برای تکمیل زنجیره ارزش

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: به منظور تکمیل زنجیره ارزش و حمایت از طرح‌های پیشران، 50 پروژه بزرگ در بخش صنعت و معدن استان شناسایی شده است.

شناسایی 50 پروژه در صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی برای تکمیل زنجیره ارزش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز؛ محمدجعفر عظمائی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارزش سرمایه‌گذاری انجام یافته در این پروژه‌ها بطور میانگین به ازای هر پروژه، تقریبا یک هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام این پروژه‌ها در حال اجرا است و برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری از این پروژه ها انجام شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که تمام پروژه ها به صورت مستمر پایش می شود، گفت: از پروژه های شناسایی شده پنج پروژه در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

عظمائی اظهار کرد: بهره برداری از ۱۰ پروژه بزرگ با پیشرفت بالای ۸۰ درصد برای پایان امسال هدف گذاری انجام شده است و بهره برداری از بقیه پروژه‌ها تا قبل از اتمام دولت سیزدهم انجام خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: با اقداماتی که در راستای تکمیل زنجیره ارزش انجام می شود سهم ارزش افزوده بخش صنعت استان در کشور افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول