اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کندوان از ساعت ۱۳ یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش‌بینی ترافیکی سنگین طی ساعات آینده در جاده‌های شمال، گفت: کندوان از ساعت ۱۳ از مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه خواهد بود.

کندوان از ساعت ۱۳ یک‌طرفه می‌شود

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است.

وی افزود: باتوجه به شرایط حضور مسافران به مازندران انتظار داریم شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیرهای خروجی استان طی ساعات آینده باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های شمال ادامه دارد، اضافه کرد: تردد تمامی خودروها از ساعت ۱۳ امروز از مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران و کرج یک‌طرفه می‌شود.

جهان‌تاب با بیان اینکه ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز تا ساعت ۲۴ امروز اجرا می‌شود، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی را در محور‌های هراز و کیاسر درصورت ترافیک سنگین خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: باتوجه به وجود روستاها در مسیر مجبور به اعمال محدودیت به‌صورت مقطعی هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: توصیه پلیس باتوجه به شرایط ترافیکی توجه به هشدارها و همچنین پرهیز از تردد و توقف در مسیرهای کوهستانی و حادثه‌خیز مازندران است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول