اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

روحیه خودباری در دانش آموزان تقویت شود

استاندار قزوین گفت: تقویت روحیه خودباوری و افزایش توان دانش آموزان در بخش های مختلف امری ضروری است که تحقق آن می تواند به دستیابی به اهداف شخصی و فتح قله های جمعی و اجتماعی ختم شود.

روحیه خودباری در دانش آموزان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید که صبح امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسوولان استان در دبیرستان حاجی بهرامی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تقویت روحیه خودباوری و افزایش توان دانش آموزان در بخش های مختلف امری ضروری است که تحقق آن می تواند به دستیابی به اهداف شخصی و فتح قله های جمعی و اجتماعی ختم شود.

وی افزود: جامعه فعلی و آینده تک بعدی نیست و در آن مسیرهای مختلفی برای موفقیت وجود دارد که همراه با علایق و استعداهای دانش آموزان ظاهر می شود. مولفه های موفقیت باید در دانش آموزان پرورش یابد تا شاهد اثرگذاری آن در جامعه باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: وظیفه برانگیختن و تقویت روحیه امیدواری در دانش آموزان که آینده سازان جامعه هستند نیز بر عهده معلمان است. یاس و ناامیدی القای شیطان است و جوهره امید یکی از مهمترین واقعیت های هر انسانی تلقی می شود.

این مسوول اضافه کرد: با برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته شرایط جامعه امیدوار کننده تر از گذشته است و شاهد فضای رو به رشدی هستیم و بر این اساس کمک به افزایش امیدواری در جامعه باید در دستور کار همه قرار گیرد.

اعلایی ادامه داد: امیدواریم سال تحصیلی جدید سالی باشد که ما را یک قدم به اهداف عالی نزدیکتر کند تا مسیر موفقیت را هرچه سریعتر و بهتر طی کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول