اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دیدار سرپرست خبرگزاری فارس با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه+ عکس

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس، گفت: جهاد تبیین اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران است.

دیدار سرپرست خبرگزاری فارس با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس، اظهار کرد: کار مقام معظم رهبری، رهبری راهبردی است. 

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: جهاد تبیین را باید در تمامی مواضع رعایت کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه جهاد تبیین برگرفته از سیره تمامی پیغمبران و کتب اسلامی دانست و گفت: اگر حضرت زینب(س) نبود کربلا در کربلا می‌ماند.

وی تصریح کرد: حماسه عاشورا با جهاد تبیین حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در تاریخ ماندگار مانده، که امروز در اربعین شاهد حضور ۲۰ میلیون نفر جمعیت هستیم.
آیت‌الله علما اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران را در جهاد تبیین توصیف کرد و افزود: تبیین انقلاب اسلامی از وظایف مهم خبرنگاران است.

وی متذکر شد: شرایط و وضعیت ایران اسلامی را قبل از انقلاب بیان کنید که چگونه بوده‌ایم و الان چگونه هستیم. پیشرفت‌ها و توانایی‌های امروز را در قالب جهاد تبیین برای نسل جوان بازگو کنید.

 

محمد ویسمرادی سرپرست خبرگزاری فارس در استان کرمانشاه نیز، با ارائه گزارشی از عملکرد فارس در ایام اربعین، گفت: تیم خبرگزاری فارس استان کرمانشاه در این ایام برای پوشش خبری اخبارهای مربوط به بحث اربعین در مرز بین‌المللی خسروی مستقر شد و خبرهای را برای معرفی بیشتر این مرز، در سطح کشور منتشر کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره«امید و امیدآفرینی»، اظهار کرد: سیاست و حرکت خبرگزاری فارس امیدآفرینی و بیان دستاوردهای نظام و دولت مردمی و انقلابی است.

سرپرست خبرگزاری فارس در استان کرمانشاه جریان‌سازی مثبت را از وظایف مهم خبرنگاران این مجموعه دانست و افزود: به عنوان خبرنگار، جهاد تبیین را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانیم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول