اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

آرزوی بر باد رفته اغتشاشگران برای فتح دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: در زمان اعتراضات، اغتشاشگران مقابل سردر دانشگاه‌های معروف با خوشحالی مدعی فتح دانشگاه می‌شدند، آرزویی که خوشبختانه با همت دانشگاهیان بر باد رفت.

آرزوی بر باد رفته اغتشاشگران برای فتح دانشگاه‌ها

منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس پیرامون صیانت از دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ علم و صنعت ایران در التهابات، اعتراضات یا اغتشاشات یا هر اسم دیگری که می‌شود گذاشت با عنایت خداوند و با همکاری صادقانه همکاران انقلابی‌‌مان در تمام حوزه‌های استادی، دانشجویی و کارمندی عملکرد خوبی ارائه دادند و این دانشگاه در آن دوره باعث فخر کشور شد. 

وی افزود: برخی از اتفاقاتی که در ایام اغتشاشات در برخی از دانشگا‌ه‌ها افتاد در دانشگاه علم و صنعت ایران اتفاق رخ نداد. به عنوان مثال یکی از بداخلاقی‌هایی که اغتشاشگران در دانشگاه‌ها کردند این بود که با زور درب سلف آقایان را باز می‌کردند و به اتفاق خانم‌ها به طور مختلط غذا می‌خوردند و برای رسانه‌های معاند فیلم و عکس ارسال می‌کردند تا اظهار مؤفقیت و شادی داشته باشند که خوشبختانه چنین موضوعی در دانشگاه علم و صنعت ایران اتفاق نیفتاد؛ چرا که در آن برهه تمام دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران با یکدیگر هسمو و همراه بودند و مانند یک دژ استوار جلوی سلف می‌‌ایستادند و کسی جرأت نمی‌کرد که این کار را بکند. 

* باید روی فکر جوانان‌مان کار کنیم

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران یادآور شد: یکی از کارهای بد دیگری که در آن زمان اتفاق می‌افتاد این بود که اغتشاشگران مقابل سردر دانشگاه‌هایی که معروف بودند تجمع می‌کردند و عنوان می‌کردند که سردر این دانشگا‌ه‌ها را فتح کردند و ابزار خوشحالی می‌کردند که خوشبختانه این موضوع برایشان آرزو شد.

انبیاء اضافه کرد: قبل از اینکه دشمن روی فکر جوانان‌مان کار کند خودمان باید روی فکر جوانان‌مان کار کنیم تا به راه انحرافی نروند که اگر جوانان هر راه دیگری غیر از مسیر انقلاب اسلامی را بروند ضرر می‌کنند و این وظیفه رؤسای دانشگاه‌ها و کسانی که در دانشگاه‌ خدمت می‌کنند، هست. دانشجویان ولی‌ نعمت ما هستند و هرکدام از این دانشجویان از دست بروند ما در پیشگاه خداوند متعال مآخذه می‌شویم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول