اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انتقاد امام جمعه بروجرد از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها در شهرستان بروجرد گویا حکومت جدا هستند، گفت: وام فرزند آوری توسط بانک‌ها پرداخت نمی‌شود و این موضوع مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کند، امیدوارم مسئولان در این رابطه اقدام جدی انجام دهند.

انتقاد امام جمعه بروجرد از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران حکومت اسلامی نوپایی بود که ارکان آن به خوبی شکل نگرفته بود، ارتش به هم ریخته بود و سپاه تشکیل نشده بود و ایران با هیچ کشوری ارتباط نداشت.

امام جمعه بروجرد گفت: از همان روزهای آغازین انقلاب تحریم‌های دشمنان علیه ایران آغاز شد و ملت ایران در مظلومیت به سر می‌برد.

حسینی خاطرنشان کرد: در روزهایی که هیچ سلاح جنگی و آمادگی نداشتیم دشمنان ناجوانمردانه به ایران اسلامی حمله ور شدند.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس حدود ۸۰ کشور جهان علیه ایران حمله نظامی کردند و سلاح و مهمات جنگی در اختیار صدام قرار می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در آن روزها یقین داشتند که ایران را شکست می‌دهند و لذا وارد جنگ شدند، بیان کرد: آنچه ملت ایران را پیروز میدان جنگ کرد عشق به امام(ره) و ایمان قلبی رزمندگان به خداوند بود.

خطیب نماز جمعه بروجرد گفت: روحیه ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، توان تجاوز دشمنان را با پیشرفته ترین سلاح‌ها از بین برد.

وی افزود: ایران اسلامی امروز بزرگترین قدرت منطقه و جهان است و پیشرفت‌های نظامی و علمی و فناوری ایران اسلامی قابل قیاس با گذشته نیست.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و شرکت در نشست سالانه سازمان ملل گفت: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل از موضع قدرت بود و آمریکا و اروپا را به چالش کشید.

حسینی افزود: پر بازدید ترین سخنرانی در سازمان ملل سخنرانی رئیس جمهور ایران بود که این موضوع نشان از اهمیت قدرت ایران در منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها در شهرستان بروجرد گویا حکومت جدا هستند، اظهار داشت: وام فرزند آوری توسط بانک‌ها پرداخت نمی‌شود و این موضوع مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کند، امیدوارم مسئولان در این رابطه اقدام جدی انجام دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول