اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه موقت سمنان: دیپلماسی خارجی ایران بر مبنای عزت و اقتدار پیش می‌رود

امام جمعه موقت سمنان گفت: دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی ایران امروز بر مبنای عزت و اقتدار پیش می‌رود و این از توفیقات دولت آیت‌الله رئیسی است.

امام جمعه موقت سمنان: دیپلماسی خارجی ایران بر مبنای عزت و اقتدار پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اقامه شد، با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و رزمندگان اسلام اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرزندان ملت ایران در جنگ هشت ساله رژیم بعثی عراق علیه کشورمان است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را باید پرشور گرامی بداریم، اضافه کرد: دشمنان تلاش داشتند تا با راه‌اندازی جنگ تحمیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و آن را از سر راه خود بردارند؛ اما موفق نشدند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس با تمام هستی و دارایی خود وارد میدان شدند و خداوند متعال هم به آنها کمک کرد.

عبدوس گفت: ملت بزرگ ایران با مددهای الهی و امدادهای غیبی توانستند جنگ تحمیلی را با پیروزی پشت سر بگذارند و همه این توفیقات در سایه ولایت‌فقیه و هدایت‌های امامین انقلاب حاصل شده است.

وی تبعیت از ولایت و رهبری را از ویژگی‌های بارز رزمندگان انقلاب بیان کرد و گفت: سربازان امام خمینی (ره) با همین ولایت‌پذیری و گوش جان سپردن به فرامین رهبری به پیروزی و دستاوردهای بزرگی دست یافتند که امروز باید بیش از همیشه تبیین شود.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی برای ملت ایران صحنه‌های قابل‌تأملی را خلق کرد که در نوع خود بی‌نظیر است و در تمام این دوران سخت، شاهد صبوری و اتحاد مثال‌زدنی در مردم کشورمان بودیم.

عبدوس بیان کرد: اتحاد، همدلی و انسجام همه مردم در این دوران سبب پیروزی ما در جنگ تحمیلی شد و اقتدار ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.

وی همچنین با اشاره به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به نیویورک و سخنرانی آیت‌الله رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار کرد: دولت سیزدهم در بخش‌های مختلفی موفق بوده و موفقیت‌های خوبی به دست آورده که یکی از این بخش‌ها، سیاست خارجی است.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی ایران امروز بر مبنای عزت و اقتدار پیش می‌رود و این از توفیقات دولت آیت‌الله رئیسی است؛ گرچه مشکلاتی هم در میانه راه وجود دارد که باید با همدلی و اتحاد، آنها را نیز پشت سر گذاشت.

پایان پیام/74002/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول