اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

50 درصد اشتغال کشور به حوزه فناوری و فنی ارتباط پیدا خواهد کرد

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در آینده‌ نزدیک، ۵۰ درصد اشتغال کشور، مستقیما به حوزه فناوری و فنی ارتباط پیدا می کند و این اهمیت آموزش را دوچندان کرده است.

50 درصد اشتغال کشور به حوزه فناوری و فنی ارتباط پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  مهرداد عظیمی در آیین افتتاح بزرگترین مرکز سنجش و صلاحیت حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:  تصمیم درست همواره اثرگذار بوده و راهبرد دولت سیزدهم آن است که تمام طرح های نیمه تمام در عرصه‌های مختلف را تکمیل و به بهره‌برداری برساند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه در این دولت کارهایی که در گذشته آغاز شده بود، سرعت گرفته است، ادامه داد: این بزرگترین مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی و حرفه‌ای است که در کشور بهره برداری شد.

 عظیمی بیان داشت: سازمان فنی حرفه ای کشور، متولی آموزش است و با آگاهی از این مطلب که دنیای حال و آینده دنیای مهارت است، وارد این عرصه آموزش شده است.

وی گفت: در دهه آینده‌ نزدیک، ۵۰ درصد اشتغال کشور، مستقیما به حوزه فناوری و فنی ارتباط پیدا می کند و این اهمیت آموزش را دوچندان کرده است.
عظیمی در این نشست بیان کرد: بخش عمده ای از اعتبارات این مرکز در دو سال اخیر تامین شده است و ما مکلفیم حرکت درست را تبلیغ کنیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: یکی از راهبرد های این دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است که این دولت آمار قابل توجهی در حوزه عملکردی دارد.

عظیمی با بیان اینکه کاهش فقر و توسعه اشتغال در این راستا با آموزش مهارت، صورت می گیرد، گفت: حل مشکل اشتغال به آموزش مهارت نیاز دارد که دنیای حال و آینده دنیای مهارت است و ما متاثر از تکنولوژی هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول