اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

موکب خدام‌العتره شهرداری رشت به آستارا اعزام شد

شهردار رشت از اعزام شماری از نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری به همراه تجهیزات مورد نیاز برای کمک به مردم سیل زده آستارا در قالب موکب مردمی خدام العتره خبر داد.

موکب خدام‌العتره شهرداری رشت به آستارا اعزام شد

 رحیم شوقی شهردار رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اعزام نیروها و خودروهای امدادی شهرداری رشت به همراه موکب مردمی خدام العتره به شهرستان آستارا اظهار کرد: یک گروه امدادی شامل ۱۰ دستگاه خودروی امدادرسانی و پشتیبانی به همراه ۶۵ نفر از کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری برای امدادرسانی به مردم سیل زده صبح امروز به شهرستان آستارا اعزام شدند.

وی از اعزام کاروان مردمی موکب خدام العتره به همراه گروه امدادی شهرداری رشت برای خدمات رسانی به مردم سیل زده شهرستان آستارا خبر داد و گفت: نیروهای امدادی شهرداری رشت در پاکسازی معابر و رفع آبگرفتگی خانه ها به مردمی که دچار سیل زدگی شدند، امدادرسانی می کنند.

به گفته شهردار رشت با توجه به حجم گسترده خسارت های ناشی از بارندگی و جاری شدن سیل در آستارا ، اعزام گروه امدادی با هماهنگی ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرستان آستارا صورت گرفته است.

وی همچنین به تشکیل ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت به منظور آمادگی همکاران و نیروهای امدادی خبر داد و تصریح کرد: کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری به همراه تجهیزات و خودروهای امدادی به منظور برطرف کردن آبگرفتگی معابر از بامداد روز گذشته در سطح شهر رشت حضور دارند هرچند که امروز باتوجه به شرایط جوی شهر به وضعیت معمول و استاندارد رسیده است.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول