اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

الگو‌برداری باشگاه‌های لیگ برتری از سپاهان

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: باشگاه سپاهان در حال سرمایه‌گذاری بر روی نسل‌های آینده هندبال است تا دوباره با قدرت بازگردد؛ سایر باشگاه‌ها از سپاهان الگوبرداری می‌کنند و این بومی‌سازی در شهر‌‌های دیگر نیز انجام می‌شود.

الگو‌برداری باشگاه‌های لیگ برتری از سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از جمعه ۳۱ شهریورماه در حالی آغاز خواهد شد که بر خلاف لیگ آقایان، فولاد مبارکه سپاهان تنها نماینده استان اصفهان در جدول ۸ تیمی این رقابت‌ها خواهد بود.

طلایی‌پوشان اصفهانی که در لیگ هجدهم در جایگاه سوم قرار گرفتند، با اعمال تغییرات در کادرفنی و ترکیب بازیکنان با سیاست جدیدی وارد مسابقات می‌شوند.

فاطمه محمدخانی، سرمربی نام‌ آشنای اصفهانی دوباره هدایت زردپوشان را بر عهده گرفته است و بازیکنانی بومی اصفهان که چند سالی شهر خود به دور بودند را به خانه بازگردانده است.

پس از تمدید قرارداد حدیثه نوروزی، بازگشت خواهران موسوی به سپاهان از نکات قابل توجه این فصل طلایی‌پوشان خواهد بود؛ فاطمه، سارا و مینا موسوی، در کنار راضیه سهرابی، نفیسه تاجمیر ریاحی، ثمین کریمی، هدیه حافظ، فاطمه برات‌پور و شهرزاد نصوحی از جمله بازیکنان با تجربه زردپوشان برای حضور در نوزدهمین دوره لیگ برتر هستند.

فاطمه محمدخانی، سرمربی تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با بازگشت به سپاهان اظهار داشت: از سال ۹۰ مربی تیم سپاهان بودم و تا سال ۹۸ در این تیم به فعالیت پرداختم؛ بعد از آن به تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فولاد هرمزگان رفتم.

وی افزود: سپاهان باشگاه بسیار بزرگی است، خوشحالم دوباره به این باشگاه برگشتم و خودم را متعلق به سپاهان می‌دانم.

محمدخانی با اشاره به این که باشگاه سپاهان سیاستی برای استفداده از بازیکنان بومی در نظر گرفته است، تصریح کرد: اصفهان و سپاهان مهد هندبال بانوان و آقایان در ایران هستند، از نسل‌هایی که در باشگاه سپاهان پرورش یافتند استفاده کرده و جوان‌گرایی کردیم؛ بازیکنان بزرگی که در گذشته در سپاهان بودند و در این چند سال خارج از استان حضور داشتند به سپاهان بازگشتند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان این که پتانسیل خوبی در اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان در حال سرمایه‌گذاری بر روی نسل‌های آینده هندبال است تا دوباره با قدرت بازگردد؛ سایر باشگاه‌ها از سپاهان الگوبرداری می‌کنند و این بومی‌سازی در شهر‌‌های دیگر نیز انجام می‌شود و این نشان می‌دهد سیاست‌های باشگاه سپاهان درست و قابل قبول هستند.

وی در خصوص لیگ پیش رو گفت: تیم‌های جدیدی وارد لیگ برتر شدند، لیگ متفاوتی خواهیم داشت و ملی‌پوشان در سایر تیم‌ها پخش شدند، به نظر می‌رسد فاصله ۴ تیم بالای جدول بسیار کم باشد و رقابت سنگینی خواهد بود؛ تیم سنندج به تازگی وارد لیگ شده است و گچساران هم پس از وقفه‌ای دوباره بازگشته است.

به گزارش فارس، تیم هندبال بانوان سپاهان در نخستین هفته لیگ برتر روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در گچساران به مصاف تیم نفت و گاز خواهد رفت.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول