اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راه اندازی ۲۱۱ مرکز برای ارایه خدمات بهداشتی به کارگران فارس

مدیریت امور اجتماعی اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اعلام خبر افتتاح مرکز بهداشت کار کارخانه کربنات سدیم با بیش از هزار نفر کارگر،گفت: در حال حاضر ۲۱۱ خانه بهداشت کارگری در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و بنگاه‌های استان فارس ایجاد شده است.

راه اندازی ۲۱۱ مرکز برای ارایه خدمات بهداشتی به کارگران فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیین افتتاح مرکز بهداشت کار کارخانه کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

مدیریت امور اجتماعی اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس چهارشنبه در حاشیه افتتاح مرکز بهداشت کار کارخانه کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد گفت: صیانت و حفظ سلامت بهداشتی و روانی نیروی کار مهمترین مولفه و پیش نیاز رونق تولید است.

خادم الحسینی افزود: مرکز بهداشت کار در واحدهای بالای ۵۰۰ نفر کارگر تاسیس و خدمات بهداشتی و درمانی فوری به نیروی کار مجموعه ارایه می دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱۱ خانه بهداشت کارگری در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و بنگاه های استان فارس ایجاد شده است.

خادم الحسینی با اشاره به اینکه در واحدهای زیر ۵۰ نفر کارگر نیز باید ایستگاه بهگر ایجاد شود گفت: تامین و ارتقا سلامت جسمی و اجتماعی و بهداشت روان کارگران، پیشگیری از بیماری‌های ناشی از کار، جلوگیری از بروز حوادث ناشی از کار، تطبیق شرایط کار با نیروی انسانی به منظور کاهش اثرات کار بر سلامت جسمی و روانی ازجمله اهداف تعیین شده برای راه اندازی خانه و مراکز بهداشت کار در بنگاه های اقتصادی و تولیدی است.

کارخانه کربنات سدیم کاوه فیروزآباد فارس یکی از این صنایع بزرگ جنوب کشور و استان فارس است که در زمینه تولید کربنات سدیم فعالیت دارد و بیش از هزار نفر کارگر در این مجموعه مشغول کار هستند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول