اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکواش جایزه بزرگ قهرمانی کشور در یزد

رئیس هیأت اسکواش یزد با اشاره به اهمیت برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور در این استان، گفت: در این دوره مسابقات 46 ورزشکار از 11 استان کشور شرکت کردند.

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکواش جایزه بزرگ قهرمانی کشور در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین نجفی در نشست خبری مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور که با حضور فعالین این رشته در سالن بین المللی اسکواش استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: این دوره مسابقات از ۲۷ شهریور در یزد آغاز و تا ۳۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی حضور بهترین بازکینان اسکواش کشور را از جمله ویژگی‌های این دوره مسابقات دانست و افزود: در این دوره مسابقات ۴۶ بازیکن از ۱۱ استان اراک، یزد، تهران، گلستان، هرمزگان، فارس، اصفهان، آذربایجان غربی، خوزستان، آذربایجان شرقی و  خراسان جنوبی حضور دارند.

رئیس هیأت اسکواش استان یزد با بیان این‌که مسابقات جایزه بزرگ به صورت تک حذفی در حال برگزار شده است و رده سنی آزاد دارد،گفت: این مسابقات در ریکنیگ کشوری حائز اهمیت است.

نجفی عنوان این دوره مسابقات جایزه بزرگ را «یزد کاپ» و به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: در این دوره ۲۶ ورزشکار آقا و ۲۰ نفر خانم ورزشکار شرکت کردند که از استان یزد پنج نفر آقا و سه خانم حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای مراسم اختتامیه رئیس فدارسیون حضور خواهند داشت و از مهمترین موضوعات آن اولین دوره بودن این مسابقات در استان یزد است.

رئیس هیأت اسکواش استان یزد در پایان گفت: اختتامیه این دوره مسابقات قهرمانی بزرگ ساعت ۱۲ تا ۱۳ عصر فردا پنج شنبه ۳۰ شهریورماه در سالن بین المللی اسکواش استان یزد برگزار می‌شود.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول