اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

زوج قاچاقچی با 116 کیلو تریاک روانه دادسرا شدند

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس، 116 کیلو و 400 گرم تریاک در بازرسی از سواری پراید کشف شد.

زوج قاچاقچی با 116 کیلو تریاک روانه دادسرا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در این خصوص اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "کوار-شیراز" به یک سواری پراید مشکوک و با تیزبینی و هوشیاری آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، 116 کیلو و 400 گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین (نامزدش) دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: محورهای مواصلاتی این استان محل ناامنی برای قاچاقچیان می‌باشد و پلیس با سوداگران مرگ با جدیت و قاطع برخورد قانونی می‌کند. 

به دام افتادن سارق خودرو با شلیک پلیس در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری سارق و کشف یک خودرو سرقتی توسط ماموران یگان امداد خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شیراز حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو پراید مشکوک و پس از بررسی به عمل آمده متوجه سرقتی بودن آن می‌شوند. 

وی ادامه داد: راننده با مشاهده پلیس و بدون توجه به ایست با سرعت از محل متواری و ماموران انتظامی پس از تعقیب و گریز با رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک عقب خودرو را هدف قرار داده و آن را متوقف می‌کنند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: راننده سارق به محض پیاده شدن از خودرو با سلاح سرد به سمت ماموران حمله‌ و کارکنان پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک به پای وی، آن را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در پرونده متهم 4 فقره سرقت خودرو به چشم می‌خورد، اظهار داشت: سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد. 

340 میلیارد اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای محموله‌های جاده‌ای، 340 میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان کشف شد.

سرهنگ کاووس حبیبی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله از کامیون‌های عبوری در محورهای مواصلاتی شمال استان فارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و بکارگیری روش های نوین علمی باند 5 نفره سارقان حرفه ای و سابقه‌دار را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به 14 فقره سرقت در محورهای مواصلاتی شمال فارس اعتراف و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی، داروهای کمیاب و ... از آنان کشف شد.

سرهنگ "حبیبی" با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مسروقه کشف شده را 340 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی امنیت را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: هرکس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد و از رانندگان کامیون‌ها خواست در صورت مشاهده هر نوع مورد مشکوک سریعا با فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول