اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توجه مدیریت شهری به اقتصاد گردشگری

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اقتصاد گردشگری یکی از سرفصل‌های مجموعه مدیریت شهری است که این موضوع توجه ویژه می‌شود، گفت: اقتصاد گردشگری در یک لایه تعریف نمی‌شود و تمامی لایه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... یک شهر را شامل می‌شود.

توجه مدیریت شهری به اقتصاد گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان عصر امروز در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با بیان اینکه اقتصاد گردشگری یکی از سرفصل‌های مجموعه مدیریت شهری است که در دنیا به این موضوع توجه ویژه می‌شود، اظهار داشت: اقتصاد گردشگری در یک لایه تعریف نمی‌شود و همه لایه‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و... یک شهر را شامل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه زمانی که شهر را گسترش می‌دهیم و افقی برای آن ترسیم می‌کنیم باید همه مولفه‌ها را مد نظر قرار دهیم، گفت: ضروری است موضوع اقتصاد گردشگری نیز در این افق مد نظر قرار گیرد. 

وی با اشاره به اینکه اقتصاد گردشگری می‌تواند صنایع دستی، جشنواره‌ها، هتل‌داری و... را شامل شود، افزود: شورای شهر و شهرداری زنجان مثل سنوات گذشته پای کار اجرای همه جشنواره‌ها و مناسبت‌ها در شهر است.

ناصحی مقدم با بیان اینکه این جشنواره‌ها به نوعی آمیخته با فرهنگ استان هستند که در معرض دید قرار داده می‌شوند، ادامه داد: جایگاه فرهنگی شهر نسبت به سال‌های گذشته بسیار مطلوب‌تر شده است، بنابراین اعضای شورای شهر حامی برنامه‌های متنوعی که در ذیل فرهنگی اجتماعی برگزار می‌شود، است و مدافع این برنامه‌هاست.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول