اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای ۱۲ کیلومتر آسفالت در محور شازند-ازنا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اجرای ۱۲ کیلومتر آسفالت در محور «شازند-ازنا» خبر داد.

اجرای ۱۲ کیلومتر آسفالت در محور شازند-ازنا

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اهمیت نگهداری از راه‌ها، اظهار کرد: در راستای بهبود کیفیت جاده و افزایش ارتقای ایمنی، از سال گذشته تاکنون عملیات اجرای آسفالت به طول ۱۲ کیلومتر در محور «شازند-ازنا» انجام شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه در مجموع ۲۸۵ میلیارد ریال بوده است، افزود: در سال گذشته عملیات اجرایی ماسه آسفالت به طول ۶ کیلومتر، ۱۵ هزار مترمربع لکه‌گیری و همچنین دو هزار و ۸۰۰ متر روکش آسفالت صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری نیز ۲۰ هزار مترمربع لکه‌گیری در این مسیر صورت گرفته خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین عملیات روکش آسفالت به طول سه هزار و ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که بخشی از آن هم‌اکنون در حال انجام و در مراحل پایانی است.

جهانی ادامه داد: لکه‌گیری این محور به طول ۲۰ هزار مترمربع و همچنین اجرای دو کیلومتر ماسه آسفالت بخش دیگری از اقداماتی است که از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

وی اضافه کرد: با اتمام این پروژه قبل از شروع فصل سرما بخشی از نواقص آسفالت جاده رفع شده و مسیر از کیفیت مناسبی برای عبور و مرور کاربران جاده‌ای برخوردار خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان اینکه برخورداری رانندگان و کاربران از کیفیت مطلوب جاده مطالبه به حق مردم است تأکید کرد: این اداره کل تلاش کرده با توجه به اعتباراتی که در اختیار دارد در راستای افزایش ایمنی جاده و ارتقای کیفیت محورها قدم بردارد و تاکنون نیز اقدامات بسیاری در این خصوص صورت گرفته است.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول