اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«روستا بازار» شهر کرمانشاه افتتاح شد

اولین شعبه از روستا بازار شهر کرمانشاه به‌طور رسمی افتتاح و آماده ارائه خدمت به شهروندان کرمانشاهی شد.

«روستا بازار» شهر کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اولین شعبه از روستا بازار شهر کرمانشاه جنب تعاون روستایی استان امروز به‌طور رسمی افتتاح و آماده ارائه خدمت به شهروندان کرمانشاهی شد.

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در خصوص این روستا بازار، گفت: اولین روستا بازار در سطح شهر کرمانشاه به‌عنوان نهمین روستا بازار در سطح استان امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: این روستا بازار در قالب ۱۴ غرفه از چند ماه قبل به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده که با موفقیت‌آمیز بودن اجرای طرح، امروز به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: کالاهای بخش کشاورزی از جمله گوشت، برنج، قند، شکر، روغن، تخم‌مرغ و... در این روستا بازار با استقرار تولیدکنندگان به صورت مستقیم عرضه می‌شود.

وی، از تخفیف ۲۰ درصدی در این روستا بازار خبر داد و گفت: این روستا بازار در طول هفته حتی ایام تعطیل نیز  از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در خدمت شهروندان است.

ایرج صفایی با اشاره به احداث و راه اندازی روستا بازار در سایر شهرستان‌ها، گفت: ۹ شهرستان استان؛ پاوه، جوانرود، روانسر، قصرشیرین، اسلام آبادغرب، هرسین، صحنه، سنقرو کلیایی و کرمانشاه دارای روستا بازار هستند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول