اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وحدت مردم با امام فتنه‌ها را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز فتنه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و جیغ دشمن بلند است، گفت: وحدت ملت و وحدت مردم با امام این فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

وحدت مردم با امام فتنه‌ها را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که در سالن الغدیر سپاه کربلا استان برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ما یاد و خاطره آن همه رشادت‌ها را فراموش نمی‌کنیم، اگر امروز به آسایش رسیدیم آن روزها را یادمان نمی‌رود.

وی افزود: اگر امروز دست ما از نظر تجهیزات دفاعی و نظامی پُر است نباید فراموش کنیم که روزی با دست خالی در مقابل مدرن‌ترین سلاح‌های هسته‌ای ایستادیم و نباید پیشکسوتان و ناامنی‌ها را از یاد ببریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: البته این‌گونه نیست که از گردنه‌ها عبور کرده باشیم بلکه هنوز گردنه‌هایی در پیش داریم که نیازمند استقامت، پایداری و رشادت است.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه نسل جوان باید راه پرافتخار عزت، ایثار و حماسه با هدایت مقام معظم رهبری ادامه دهند، خاطرنشان کرد: امروز فتنه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و جیغ دشمن بلند است.

وی با اشاره به اینکه عقبه دشمن در حال فروریختن است، تصریح کرد: امروز دشمنان در جبهه غرب و گروه‌های تکفیری با توافق و همکاری دولت عراق، در حال خلع سلاح و رانده شدن به عقب هستند و پول‌های بلوکه شده ایران در کشورهای دیگر در حال وصول است.

وی با یادآوری اعتراف رئیس گروهک تجزیه‌طلب کومله، گفت: اعلام کردند که جمهوری اسلامی از مخالفانش عاقل‌تر است، واقعا هم با درایت که همه اینها به برکت حضور ملت بزرگوار است وگرنه جنگ ترکیبی دشمن جنگ بسیار سختی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وحدت ملت و وحدت مردم با امام این فتنه‌ها را خنثی می‌کند، البته اگر عنایات امام زمان (عج) نباشد هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول