اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آیت‌الله علما: «جنگ تحمیلی» نماد دفاع از ارزش‌های اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از جنگ تحمیلی به عنوان دفاع از ارزش‌های اسلامی یاد کرد و گفت: در هشت سال دفاع مقدس، ایران در مقابل اکثر دنیا ایستاد و از ماهیت انقلاب اسلامی خود دفاع کرد.

آیت‌الله علما: «جنگ تحمیلی» نماد دفاع از ارزش‌های اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، از جنگ تحمیلی به عنوان دفاع از ارزش‌های اسلامی یاد کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، گفت: حزب خدا همیشه غالب بوده و تمام برنامه‌های ما باید برای اسلام باشد، زیرا حکومت از اول از آن خداوند متعال بوده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: این شعار نه شرقی و نه غربی یعنی حکومت الله، لذا باید هه ما با همه توان و قدرت خدمتگزار اسلام باشیم و از خدمت کوتاهی نکنیم. 

وی با معنوی خواندن ماهیت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب ما ماهیتی معنوی دارد بر خلاف استکبار جهانی، امروز آمریکا هر جنایتی را در قالب حقوق بشر مطرح می‌کند و امامین انقلاب این ماهیت آمریکا را آشکار کردند. 

آیت‌الله علما تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ایران در مقابل اکثر دنیا ایستاد و از ماهیت انقلاب اسلامی خود دفاع کرد، لذا باید بدانیم دفاع از قرآن، اسلام، امامین انقلاب و ارزش‌ها باعث این سربلندی شد.

امام جمعه کرمانساه با اشاره به عزتمندی حال حاضرکشور، اظهار کرد: زمانی برای سیم خاردار محتاج بودیم  وامروز کشورها دست نیاز به سوی تکنولوژی برجسته نظامی ما دراز کرده‌اند در ضروریات اولیه کشوری محتاج ما هستند.

وی یادآور شد: امروز انقلاب در تمام موقعیت‌های ما پر رنگ دیده می‌شود و اجازه دخالت کشورهای دیگر را در امور کشور به کلی از میان برده  و این اقتدار بر خلاف موقعیت کشور در زمان گذشته است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول