اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

باید بدون تعصب طرح آمایش را به سرانجام برسانیم

رئیس دانشگاه تبریز گفت: باید بدون تعصب و با هدف حل مشکلات کشور، طرح آمایش را به سرانجام برسانیم.

باید بدون تعصب طرح آمایش را به سرانجام برسانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صفر نصراله‌زاده امروز در اولین جلسه‌ کارگروه آمایش و مدیریت تحول در آموزش عالی استان در جمع رؤسای دانشگاه‌های استان و تعدادی از اساتید نخبه و پیشکسوت دانشگاه تبریز اظهار کرد: خوشبختانه بعد از استقرار دولت سیزدهم، تحولات بسیار خوب و بزرگی در موضوعات مختلف از جمله حوزه‌ آموزش عالی دیده می‌شود و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز جزو پیشگامان این تحولات است که هدفی جزء ایجاد دانشگاه‌های حکمت بنیان ندارد.

وی در خصوص طرح آمایش و مدیریت تحول در آموزش عالی استان گفت: این طرح یکی از کارهای مهمی است که باید بدون داشتن تعصب و با نیت حل مشکلات و موضوعات استان حرکت کنیم و با یکدیگر میثاق ببندیم که این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم.

رئیس دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: طبیعتا این کار چالش‌هایی را خواهد داشت ولی ما از رزمندگان دفاع مقدس آموخته‌ایم که هیچ کاری غیرممکن نیست.

وی یادآور شد: طرح آمایش و مدیریت تحول در آموزش عالی در واقع پاسخی به این سوال است که آیا وجود تعداد زیاد دانشگاه در کشور لازم است؟ ما باید به فکر حل مشکلات کشور باشیم و هیچ یک از ما دغدغه‌ای جز حل مشکلات نداشته باشیم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول