اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ثبت کاروانسرای رباط قلی در یونسکو نشان از قدمت بالای فرهنگی و تاریخی جاجرم دارد

فرماندار شهرستان جاجرم گفت: ثبت کاروانسرای رباط قلی در فهرست یونسکو نشان از قدمت بالای فرهنگی و تاریخی این شهرستان دارد.

ثبت کاروانسرای رباط قلی در یونسکو نشان از قدمت بالای فرهنگی و تاریخی جاجرم دارد

مصطفی حاج‌زاده، فرماندار شهرستان جاجرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: در پایان سال مالی قرار داریم اما برخی از دستگاه‌ها هنوز موفق به جذب اعتبارات سال ۱۴۰۱ نشده‌اند که امیدواریم در فرصت باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر اعتبار دستگاهی به استان برگشت بخورد قطعا نشانه ضعف مدیر دستگاه مربوطه است، گفت: نگاه ما در شهرستان این است که اعتبارات سال ۱۴۰۲ که از سه ماه قبل برنامه‌ریزی و نهایی شده تغییر نکند و دستگاه‌ها با اجماع کمترین جابجایی اعتبارات را داشته باشند.

فرماندار شهرستان جاجرم افزود: ثبت کاروانسرای رباط قلی در فهرست یونسکو نشان از قدمت بالای فرهنگی و تاریخی شهرستان دارد.

وی ادامه داد: در حوزه میراث فرهنگی در سال گذشته هیچ اعتباری از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در نظر گرفته نشده و تمامی اعتبارات جذب شده ملی است که انتظار است مدیران تمامی دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.

حاج‌زاده اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تمامی مدیران نسبت به برگزاری هر چه بهتر مراسمات این هفته اقدام نمایند و حضور در جلسات فرهنگی را اولویت خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان جاجرم تصریح کرد: حوزه فرهنگ بر سایر حوزه‌ها اولویت دارد و باید برای توسعه و ترویج کارهای فرهنگی همچون گرامیداشت هفته دفاع مقدس تمامی تلاش‌ها بکارگرفته شود.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول