اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بیش از ۸۶00 مددجوی بهزیستی چهارمحال و بختیاری تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار گرفتند

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی ۱۳ هزار مددجو از سوی بهزیستی استان جهت استفاده از خدمات این بیمه، گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۶۶۷ نفر بر اساس شرایط و مدارک موجود نشان‌دار شده و از مزایای بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

بیش از ۸۶00 مددجوی بهزیستی چهارمحال و بختیاری تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار گرفتند

علیرضا اصغر‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در مهرماه سال گذشته بنا بر تفاهم‌نامه صورت گرفته مابین اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری و بیمه سلامت ۱۳ هزار مددجو جهت استفاده از خدمات بیمه‌ای به بیمه سلامت استان معرفی شدند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از این تعداد ۸ هزار و ۶۶۷ نفر بر اساس شرایط و مدارک موجود نشان‌دار شده و از مزایای بیمه سلامت بهره‌مند شدند، ادامه داد: با اجرای این تفاهم‌نامه همه افرادی که دچار اختلالات روانی، حرکتی و یا هر ناتوانی دیگری بوده و نیاز به درمان و پیگیری مستمر داشته باشند نشان‌دار شده و مورد حمایت بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به مزایای نشان‌‌دار شدن معلولین که شامل مباحث توان‌بخشی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی است، افزود: مددجویان نشان‌دار شده از ۵۹ بسته خدمتی که شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی، درمان چشم، ارتوپدی فنی، شنوایی، فیزیوتراپی و خدمات تکمیلی بهرمند می‌شوند.

اصغرزاده یادآور شد: تا کنون ۹۷۵ مددجو اختلال روانی، یک هزار ۵۶ اختلال بینایی، ۹۰۳ اختلال شنوایی، ۳ هزار و ۲۷۵ مورد اختلالات جسمی و حرکتی، ۲ هزار و ۱۸۸ مورد کم توانی ذهنی، ۱۷۷ مورد اختلالات صوتی و گفتاری، ۳۳ مورد ضایعات نخایی، ۱۴ مورد بیماران اوتیسمی و چهار مورد فلج مغزی در استان نشان‌دار شده و از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول