اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توافق جدید با راه‌ و شهرسازی برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اراضی بنیاد مستضعفان

سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعغان استان گیلان از توافق جدید این نهاد با اداره کل راه وشهرسازی گیلان برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اراضی بنیاد مستضعفان در استان خبر داد.

توافق جدید با راه‌ و شهرسازی برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اراضی بنیاد مستضعفان

پیمان ضیائی سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعغان استان گیلان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به درخواست استاندار و اداره کل راه وشهرسازی برای در اختیار گرفتن اراضی بنیاد در ۳۰ بهمن سال گذشته اظهار کرد: باتوجه به دستور و مساعدت ریاست محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، حدود ۲۰ هکتار زمین شامل هفت هکتار در رودسر، هشت هکتار در انزلی و چهار هکتار در رشت طبق توافق نامه‌ای به اداره کل راه و شهرسازی واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل عدم اقدام مؤثر از ناحیه راه و شهرسازی تا اواخر مرداد ماه امسال موضوع بلا اقدام مانده و با توجه به مفاد توافق تنظیمی، موضوع کان لم یکن شد، افزود: پس از تغییر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و سرپرست جدید راه و شهرسازی برای حصول توافق جدید، نشستی بین مدیران این دو اداره کل برگزار شد.

ضیائی با بیان اینکه به دلیل تقاضای قابل توجه در شهرستان رودسر و ضرورت موضوع، مقدمات توافق جدید مهیا شد، بیان کرد: میزان چهار هکتار دیگر از زمین بنیاد مستضعفان در شهرستان رودسر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گیلان اضافه شد که با اراضی قبلی حدود ۱۱ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان در این شهرستان جهت اجرای این طرح ملی به اداره کل راه و شهرسازی گیلان واگذار شد.

سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعغان استان گیلان با اشاره به اینکه این موضوع در حال انجام امور فنی توسط کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی است، گفت: امیدواریم سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی گیلان نسبت به تعیین تکلیف موضوع اقدام کرده تا در گام بعدی اراضی بیشتری جهت ساخت مسکن ملی اختصاص یابد.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول