اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تبیین ابعاد معرفتی انقلاب برای نسل جوان

استاندار زنجان با اذعان به کم‌کاری انجام شده در مورد تبیین ابعاد معرفی انقلاب به ویژه در رسانه‌ها گفت: اصول ثابت باید برای نسل جوان و کم اطلاع بازخوانی شود.

لزوم تبیین ابعاد معرفتی انقلاب برای نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در دومین جلسه جلسه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین با تشریح وظایف در بین اقشار مختلف از جمله مسؤولان اظهار کرد: در این مورد اگر برنامه وجود نداشته باشد دچار روزمره‌گی خواهیم شد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در امر جهاد تبیین نباید به شاخ و برگ‌ها مشغول شد، افزود: یادمان باشد انقلاب اسلامی دارای مبانی فکری عظمی است که تبیین آن نیازمند کار است.

وی موفقیت در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، فناوری، تکنولوژی و دفاعی را شاخ و برگ مبانی فکری عنوان و تصریح کرد: باید متوجه بود که اصل قصه مبانی معرفتی و در واقع جوهره انقلاب امر دیگری است که باید نسبت به درست فهمیدن و فهماندن آن اقدام شود.

افشارچی با تشریح ابعاد مختلف اربعین افزود: یادمان باشد زیارت در اربعین وجود دارد ولی اصل نیست، بلکه ابعاد حرکتی اربعین به عنوان یک نماد محسوب می‌شود و در واقع یک مانور برای آمادگی در راستای ظهور به شمار می‌رود.

استاندار زنجان با اذعان به کم‌کاری انجام شده در مورد تبیین ابعاد معرفی انقلاب به ویژه در رسانه‌ها گفت: اصول ثابت باید برای نسل جوان و کم اطلاع دوباره بازخوانی و بازبینی شود.

پایان پیام73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول